Dag 2: Las Vegas – Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Sanne Storms - WaarBenJij.nu Dag 2: Las Vegas – Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Sanne Storms - WaarBenJij.nu

Dag 2: Las Vegas – Las Vegas

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Sanne

26 Mei 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Volgens Sanne was het mijn buurt om dag 2 even door te nemen en deze te posten. Zoals eerder vermeld zouden we deze dag gebruiken om de laatste voorbereidingen te treffen voor onze “echte” reis.
Nou rond 04:00 uur plaatselijke tijd (1 uur ’s middags in Beesel City) waren we beide klaarwakker, en hebben zodoende even samen de komende dag doorgenomen, oftewel ik heb te horen gekregen wat we gingen / moesten doen deze dag ;)

Na ons opgefrist te hebben zijn we op zoek gegaan naar de eerste de beste Subway om een ontbijtje te scoren, dit was al om 8AM. Alvorens hier aangekomen hebben we nog enkele foto’s gemaakt van ons Hotel, genaamd New York New York. Hier hebben ze getracht om de Big Apple zoveel mogelijk na te bootsen, Zoals een 150 meter hoge kopie van het vrijheidsbeeld , en zelfs een achtbaan rondom het hotel is gebouwd.

Na deze wandeling en het ontbijt zijn we te voet naar het autoverhuurbedrijf gelopen. Dit was toch iets verder dan gedacht. Maar eenmaal aangekomen stond onze bolide klaar voor de komende 3 weken, een Dodge Journey , een echte Amerikaanse bak. De eerste km’s naar de dichtstbijzijnde Walmart verliepen vlotjes, alsof ik al jaren in deze auto had gereden. Alleen het afsluiten was een ware crime. Bij het afstand bediend vergrendelen ging de claxon af, wel maar een keer, maar goed, dit vond ik toch al vrij irritant. Vooral als ik bij het controleren van de deuren, de auto telkens weer vsnzelf ontgrendelde. Na deze cirkel een tiental keren doorlopen te hebben, kwam ik op het idee dat misschien de afstandsbediening bij een bepaalde afstand tot de auto deze vanzelf de auto ontgrendelde, en jawel hoor…..
Na onze boodschappen gedaan te hebben voor de komende tijd, wat trouwens ook een hele ervaring op zich is want bij de de Walmart hebben ze echt alles naar mijn idee, zijn we naar het inmiddels legendarische welkom fabulous Las Vegas sign gereden wat in de middenberm staat als je Las Vegas komt binnenrijden.

Na hier enkele kiekjes gemaakt te hebben zijn we teruggereden naar ons hotel en hebben we te voet nog over de Strip gewandeld en hier en daar nog een alcoholische versnapering genuttigd bij een van de omringende hotel / casino’s.

Nu 4:45PM lokale tijd zijn we inmiddels weer terug gekomen op onze kamer om de koffers in te gaan pakken voor de roadtrip die morgen gaat starten met als eerste stop, na 250 km; het stadje Springdale waar tevens ons hotel ligt voor de komende 2 nachten. Van hieruit gaan we na onze koffers afgeleverd te hebben direct door naar Zion National Park

• 27 Mei 2015 - 06:46

Mark:

Gaaf wagentje! Allein de techniek is veur twie henjige Beeselse net get te veul...haha! Veul plezeer met uche ierste daag reize!

Sjieke foto's!
    X Janne en Mark

• 27 Mei 2015 - 13:34

Silvia:

Zuut der good oet!!
    Verzichtig aan in de casino's he :P

Have fun
    Kus Hayke en Silvia

• 27 Mei 2015 - 20:55

Gaaf man!!!
    Enjoy the land of dollars and free refills!!!

• 27 Mei 2015 - 20:55

Gaaf man!!!
    Enjoy the land of dollars and free refills!!!

• 27 Mei 2015 - 20:56

Loes:

Eine kier waas aug zat geweas...mer oke den enjoy dubbel!;)